péntek, augusztus 19, 2016

Egyetemi készülődés | gólyablog

Kedves olvasóim!
A mai bejegyzésem megint egy kicsit személyesebb hangvételű lesz. A bejegyzés elején szeretném megköszönni a sok-sok visszajelzést, illetve az öt darab féliratkozást. Nagyon jó érzés, hogy ennyire van érdeklődés a blogom iránt, remélem a továbbiakban is vissza fogtok nézni ide illetve hasznotokra válnak majd bejegyzéseim.

Valójában sosem gondoltam volna, hogy elérkezik életemnek az az időszaka, amikor egyetemre fogok járni. Márpedig ez a helyzet, bér hivatalosan csak szeptember hatodikától, de egyetemista lettem.
Én az a típus vagyok, aki augusztusban már izgatottan várja a szeptembert. Legalábbis eddig minden évben így volt, imádtam bevásárolni tanszereket, a tankönyveimnek is nagyon örültem, tele voltam energiával az új tanévre. Ez talán baromi stréberül hangzott, de félreértés ne essék, nem a tanulás hiányzott (oké, egy picit az is), hanem inkább a hangulat, a különböző programok, az osztályom, hogy mindig történik valami körülöttem. Olyan apróságokat vártam, mint a bolond osztálytársaim szokásos hülyéskedései vagy amikor a tanárainkon tudtunk nevetni. 
Azonban most ez nem így van. Borzasztó félelem és pánik fog el, ha a közeledő tanévre gondolok, ha anyáék itthon szóba hozzák, elmenekülök, hogy ne is kelljen hallanom róla. Megijeszt, hogy nem leszek itthon, hogy teljesen idegen emberek közé kerülök, (és most nem egy 20-30 fős osztályról és egy maximum 700 fős iskoláról beszélünk) mindezek mellett még felnőttnek is meg kell tanulnom lenni.
Nekem ez nem fog menni.
Ó és a kollégiumtól való rettegést nem is említettem. Egyelőre az sem biztos, hogy bekerülök, mindez huszonkettedikén fog kiderülni, addig az is benne van a pakliban, hogy földönfutóvá válok. Erős túlzással persze, de albérletet keresni igencsak késő lenne, mindennap beutazgatni azért csak nem lenne olyan jó móka.
Ilyen kétségbeesett állapotok között persze szüksége van az embernek motivációra, szerencsére a youtube most is segítségemre sietett. Rengeteg college/uni videót néztem meg az utóbbi pár napban és így kicsit sikerült megnyugodtam. Szeretném kedvenceimet megmutatni nektek, hátha valaki hasonló pánikon megy keresztül. A bejegyzés végén elérhetitek a lejátszási listát, összesen nyolcvanöt videó található meg rajta.
Főbb kedvenceim egyébként a move-in day vlogok, dorm room essentials bemutatók, 10 things noone told me about college illetve a freshman year experiences videók. Jó szórakozást!

Sabsbeauty

(Az ő csatornáját különösen szeretem, nagyon kedves és motiváló lány, érdemes szétnézni videói között.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates